درب ضد سرقت

 درب ضد سرقت، همانطور که میدانید حفظ امنیت خانه اهمیت زیادی دارد و این موضوع دغدغه بسیاری از افراد است.  خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی تحول عظیمی در این زمینه پدید آمده است. راهکارهای بسیاری وجود دارند که می توانند به حفظ امنیت منزل یا محل کار شما کمک بسیاری کنند. یکی از بهترین راهکارها استفاده از درب ضد سرقت است.

درب ضد سرقت چیست؟

این روزها درب ضد سرقت به بخش ضروری هر ساختمانی تبدیل شده است. این درب ها باعث افزایش ایمنی  فضای داخلی می شوند و از سرقت جلوگیری می کنند.  این نوع درب ها  بر خلاف درب های معمولی در برابر ضربه، فشار،  اهرم و برش مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. از آن گذشته عایق های بسیار خوبی در برابر صدا، سرما و گرما هستند.

این درب های منحصر به فرد علاوه بر امنیتی که ایجاد می کنند در مقابل حوادث طبیعی و غیر طبیعی مانند آتش سوزی و زلزله نیز بسیار مقاوم هستند.

مزایای درب ضد سرقت

استفاده از درب ضد سرقت دارای مزایای بسیاری است که در این بخش از مطلب مهم ترین آن ها را بیان میکنیم.

  1. ارتقا امنیت

این درب ها باعث ارتقا امنیت منزل و محل کار شما می شوند. آن ها دارای قاب هایی بسیار مستحکم از جنس فولاد یا آهن فرفورژه هستند. با استفاده از این درب ها دیگر نیازی نیست نگران ورود سارقان به منزل یا محیط کار خود باشید.

  1. افزایش ارزش ملک

یکی از مزایای استفاده از درب ضد سرقت این است که ارزش ملک شما را افزایش می دهد. این درب های امنیتی علاوه بر بالا بردن ایمنی زیبایی ملک شما را نیز افزایش می دهند.

  1. سختی و استحکام زیاد

این درب ها از سختی و استحکام بالایی برخوردار هستند. این ویژگی موجب می شود که کسی نتواند با زور و فشار آن ها را بشکند. این محصولات از متریال بسیار باکیفیت و سخت ساخته می شوند.

  1. مجهز به سیستم قفل خودکار

یکی از مزایای منحصر به فرد این درب های امنیتی مجهز بودن آن ها به سیستم قفل خودکار است. این ویژگی باعث می شود در مواقعی که فراموش میکنیم درب را ببندیم با کمک این سیستم به طور خودکار قفل شود.

  1. دارای قفل های هوشمند دیجیتالی

این درب ها دارای قفل های هوشمند دیجیتالی هستند که استحکام زیادی دارند. چند زبانه بودن این قفل ها باعث شده که باز کردن آن ها امکانپذیر نباشد.

انواع درب ضد سرقت از لحاظ کشور سازنده

 

  • درب ضد سرقت ایرانی

در کشور ما تنها چند شرکت وجود دارند که به صورت تخصصی در زمینه تولید این درب ها فعالیت می کنند. این درب های امنیتی با کیفیت های متفاوتی به بازار عرضه می شوند. عموما برای ساخت این محصولات از چوب راش و بلوط بهره می برند. این موضوع باعث شده که از بدنه محکمی برخوردار باشند.

 این درب ها دارای 4 لولا هستند و قفل هایی که در ساخت آن ها به کار میرود عموما از نوع 8 زبانه می باشند. دستگیره ها نیز از نوع فلزی هستند و امکان نصب چشمی روی آن ها وجود دارد.

  • درب ضد سرقت چینی

مدل های چینی موجود در کشور ما عموما از نوع فلزی هستند. در اکثر این درب ها ورق فولادی پشتیبان وجود ندارد. این مسئله یکی از معایب درب های چینی به شمار میرود. این درب ها نیز در کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارند.

در این محصولات امکان استفاده از 4 لولا به شکل مخفی با قابلیت رگلاژ  فراهم است. درب های چینی ضد سرقت به عنوان مدل های ارزان قیمت در بازار شناخته می شوند. بعضی از آن ها دارای چشمی هستند و برخی دیگر نیز فاقد چشمی می باشند اما امکان نصب آن وجود دارد.

  • درب ضد سرقت ایتالیایی

درب های ضد سرقت ایتالیایی از طراحی خاصی برخوردار هستند و این موضوع باعث شده طرفداران زیادی داشته باشند. این مدل ها دارای کیفیت بالا و ویژگی های منحصر به فردی هستند که آن ها را در میان سایرین متمایز کرده اند.

درب های ایتالیایی از محور مرکزی برخوردار هستند که به صورت چرخش از وسط می باشند. لولاهای آن ها نیز به صورت مخفی کار شده اند. عموما این نوع درب های امنیتی به شکل درب های چوبی هستند و در برخی مدل ها نیز از روکش پی وی سی استفاده شده است.

  • درب ضد سرقت ترک

این نوع درب ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند و این ویژگی باعث محبوبیت آن ها شده است. بعضی از این درب ها به صورت مستقیم وارد کشور می شوند برخی دیگر نیز توسط شرکت های ایرانی مونتاژ می گردند.

درب های ترک جنس بدنه و استحکام بینظیری دارند و از یراق آلات بسیار خوبی در ساخت آن ها استفاده می شود. عموما این محصولات از نوع  ام دی اف با روکش چوبی هستند. مدل هایی از آن ها  نیز دارای جنس های کامپوزیتی و پی وی سی می باشند.

Comments

Popular posts from this blog

Buying bearings

Bearings industry